Masterul primit de la client se foloseşte la realizarea matriţei (aşa numitul glass master) cu ajutorul căruia se va face ulterior multiplicarea discurilor pe maşina de injecţie. Astfel, fiecare disc multiplicat în serie va fi o copie fidelă a masterului primit. Recomandăm în mod special ca acesta să fie realizat într-un studio cu echipamente şi softuri profesionale, pentru a avea garanţia ca produsul rezultat este conform standardului dorit. Echipa din departamentul de pre-mastering va verifica tipul şi calitatea informaţiei* pentru fiecare material primit.
*ODS nu îşi asumă responsabilitatea asupra calităţii funcţionării discurilor multiplicate. De asemenea, personalul nostru nu intervine sub nici o formă asupra structurii sau componentelor incluse în master (CD sau DVD).
Multiplicarea CD-urilor şi/sau DVD-urilor are loc pe maşini de injecţie specializate. În medie, fiecare replică a masterului este produsa în 3 secunde. Un disc din fiecare serie de 1000 de discuri este verificat pentru a se confirma compatibilitatea cu standardele internaţionale pentru aceste produse (parametrii Sony-Philips). Acest proces reprezintă garanţia că toate discurile fabricate vor putea rula pe orice aparat de redare care conţine siglele corespunzătoare (CD-Audio, CD-ROM, DVD, etc).
Pentru comenzile mai mari de 30.000 de discuri, se vor realiza mai multe matriţe identice, având în vedere uzura la care acestea sunt supuse în timpul procesului de injecţie. După multiplicarea discurilor, acestea sunt înregistrate, conţinând informaţia de pe matriţă.
Urmează faza a doua a producţiei şi anume tipărirea etichetei (label) direct pe suprafaţa discului cu cerneală specială, cu uscare la UV. Procesul are loc de asemenea pe maşini specializate, cu o productivitate de 1000 de discuri pe oră. Tipărirea are loc prin procedeul offset/serigrafie, asigurându-se astfel o calitate superioară a imaginii cu posibilitatea de a reproduce orice tip de grafică a etichetei.
Inserturi in ziare periodice
Proiectul: Jurnalul Naţional "Muzică de colectie "
Campanii de promovare pentru Bunuri de Larg Consum
Proiectul: “Danseaza cu Rama”
Proiectul: “Dero - Parfumul anilor cei mai frumoşi"