ODS doreste sa dezvolte o noua dimensiune in industria mass-media profitand pe deplin de reputatia si relatiile pe care le are in aceasta constand in:
Managementul sporit de conținut digital atat pentru clienții existenți cat și pentru noii artiști. O parte din artiștii români au început deja să își dezvolte propria prezență online, dar nu la un nivel profesionist. Primii care au beneficiat de proiectul nostru sunt: Muzica Mondo Romania, Fuego, Emilia Ghinescu, EuroMusic, Alexandrina Hristov, Niculina Stoican, Constantin ENCEANU, Infomedia Pro, etc.
Protejarea intereselor artiști împotriva pirateriei și sustinerea in cadrul juridic sunt eforturi continue pe care ODS România le face inca de la inceput. Astăzi, fiabilitatea dobândită prin aceste eforturi reprezintă valoarea principală în fața clienților companiei, iar acreditarile CDSA (Content Delivery Storage Association), MPAA (Motion Picture Association of America) cat si ISO 27001 sunt o dovadă a acestor eforturi. ODS își propune să continue lupta împotriva pirateriei, dar de data aceasta în mediul on-line. Cel mai important pas în această direcție este de a obține statutul de YouTube Premium Partner și contul CMS!
O platformă web pentru gestionarea și optimizarea prezenței artiștilor pe YouTube. Această platformă va oferi managerilor de proiect următoarele avantaje:
Puterea de a lua decizii imediate cu scopul de a îmbunătăți și de a optimiza vizibilitatea conținutului digital în rețeaua YouTube;
Statutul YouTube Premium Partner și contul CMS vor permite ODS-ului sa isi sporeasca eforturile în legalizarea conținutul digital YouTube încărcat din România sau care reprezintă artiști români și, în același timp, le va permite imbunatatirea rezultatelor și optimizarea ratelor de vizualizare pentru clienții reprezentați;
Prin utilizarea contul CMS și a platformei web se estimează că în câteva luni am putea proteja interesele a minim 50 de artisti reprezentativi , care ar ajunge la peste 17 milioane de vizualizari lunar pe YouTube.
Inserturi in ziare periodice
Proiectul: Jurnalul Naţional "Muzică de colectie "
Campanii de promovare pentru Bunuri de Larg Consum
Proiectul: “Danseaza cu Rama”
Proiectul: “Dero - Parfumul anilor cei mai frumoşi"